Känns inte som en fredag..

Usch va hemskt.. Jag kollade på filmen "Love and other drugs" nyss och åååh va bra den var! Satt och storgrät i slutet av filmen. Det är nog den sorgligaste filmen jag har sett asså. Det går inte att beskriva.. Sån äkta kärlek.. Åh! Den är sevärd, jag lovar er. Och det är inte bara en tjejfilm. Chrippa tyckte den också var bra (men han grät inte, men ändå haha) Jag är ganska känslig av mig. Eller njae, i den här filmen får man gråta. I den här filmen måste man gråta. Jag kunde seriöst inte sluta, haha.. Snart ska jag ta mig upp hur sängen och hitta på någonting.. Så tråkigt väder ute. Har inga ideér då. Menmen! Hörs senare. Puss!

Lasagnen igår, så himla god! Mums.



Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMBLOPPIS

BLOPPIS! kika in vettja ;)

2011-04-01 @ 20:20:13
URL: http://stockholmbloppis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0