Scones!

Godmorgon! Eller jag har varit vaken ett tag nu. Pappa och jag åkte iväg till Lövenströmska eftersom jag skulle ta bort mina stygn idag, så det har jag gjort! Var faktiskt ganska obehagligt.. Men nu är det gjort iallafall. När vi kom hem började jag med att baka Scones. Gjorde till mig, pappa, Chrippa och Andreas. Det var asgott, men nu har jag lite ont i magen haha :( Ikväll blir det tortelinigratäng, gott gott så snart ska jag följa med pappa och handla. Skönt att klockan bara är halv 12, då behöver jag inte stressa. Juste, idag är det 1 april så man får luras! Har ni gjort det än? Haha inte jag. Måste komma på något bra! Nu ska jag och älskling kolla på film och mysa! 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0