Cover all mix



Jag måste tipsa er om världens bästa concealer. Jag köpte den för kanske 3 månaders sen och jag har använt den nästan varje dag sen dess. Jag kan få rätt mörka ringar under ögonen om jag tex. sovit dåligt. Jag kan även få mycket finnar när jag har min mens, vilket är skitjobbigt. Och nu när jag haft concealern ett tag, så måste jag bara rekomendera den! Jag köpte Cover All Mix på Make up store i Stinsen. Jag köpte den för 265 kronor, vilket kanske är dyrt för en concealer, men jag lovar er.. Det är helt klart värt priset! 

♥ Fördel: Täcker mörka ringar under ögonen, täcker röda partier, som finnar osv. 
↓ Nackdel: Man kan bli torr i ansiktet, så var noga med att ta ansiktskräm innan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0