Hungrig tjej.




Nu har jag gjort om lite till i bloggen så nu är väl nästan allt som jag vill ha det! Har lärt mig massa om html och även grunder inom bloggen, när jag egentligen skulle ha pluggat matte, vilket jag förmodligen inte kommer göra ikväll eftersom det är både Solsidan och Wallander. Men inte deppar jag för det. Jag gör det imorgon istället! Hela dagen har varit en riktigt mysigt.. Då får den faktiskt sluta så också.

Medan min pojke ligger och sover här bredvid mig så kan jag passa på att berätta vad jag har gjort idag. Vi vaknade runt 9 och gick upp och åt en god frukost med min familj. Jag älskar verkligen att vakna upp då man hör ljud ifrån köket, solen lyser utanför fönstrena och all frukost är framme. Helt underbart. Och exakt så var det imorse. Efter frukosten la vi oss i sängen igen och kollade på Andra Avenyn. Bästa! Sen har vi faktiskt inte gjort så mycket mer. Har försökt få ut min babe och fota med mig, men tror ni jag lyckades?.. Njae. Inte direkt va. Men jag förstår han. Kallt och inte så kul för honom kanske. Men det får bli en annan dag eller om jag kanske kan få med mig han ut lite senare. Snart är det iallafall middag. Slottsstek med potatis och sås. Gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0