Sovande Amanda


Sitter och pluggar inför mitt tyska prov imorgon som jag kom på att jag hade för ungefär en timme så det är lyckat och har inga böcker hos Amanda så får köra de på datan. Men det är ganska skönt för då lär jag mig bättre, Awesome.
Amanda somnade efter hon pluggat till sitt mediakunskaps prov som verkade fett svårt men hoppas verkligen hon klarar det! Det tror jag iallafall. Kände för att skriva av mig lite så det blev perfekt med Amandas blogg! :D Nu ska jag plugga hela natten tror jag så jag klarar det där j*vla tyska provet eftersom min tyska lärare typ hatar mig så ska hon få se att jag kan få G! Då ska hon få smaka på köttbullar eller något sånt.
Nu säger jag hejdå för mig och godnatt! :D

Kommentarer
Postat av: UnderScore

Fett coolt å bloggrejpa Amanda :) /Amandas brorsas pappa.... hahaha

2011-02-20 @ 11:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0