Stress?



Godmorgon alla fina människor där ute! Just nu är väl vissa av er i skolan. Själv ligger jag i sängen och har sportlov! Vaknade klockan 7 imorse och kunde inte somna om. Gick upp och åt frukost. Gick och la mig igen. Kollade på film. Somnade. Kollade på film. Somnade igen osv.. Och nu är klockan snart 1. Ska börja fixa mig nu. Sen ska jag träffa Anna. Ingen aning om vad vi ska göra. Men något hittar vi nog på! Jag har inte några ideér iallafall. Allt är tråkigt, vädret speciellt! :( Är helt pank också. Nejmen fyfan va nego jag är! Någon som har tips på hur man ska göra för att bli positiv?
Ska ner och duscha och fixa till mig. Ta en huvudvärkstablett. Jag får typ ont i huvudet varje morgon nu mera. Läste på internet att det kan vara för jag är stressad? Kan nog stämma. Aja. Vi får höras senare, så jag blir klar någongång! Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0