Alla hjärtans dag.



Godmorgon
! Vaknade upp med en god frukost imorse. Idag är det ju alla hjärtans dag, ska ni hitta på något speciellt? Vara med pojkvännen, kanske några kompisar eller bara familjen..? Hur firar ni denna dag? 

Jag och Anna var påväg till skolan iallafall. Vi stod där i nästan 40 minuter tills vi såg att tågen var inställda, så det var bara att åka hem igen. Vi tog 545an som var mer än 10 minuter sen. Fan vilken otur eftersom det är runt 20 minusgrader. Frös som fan.. Det var riktigt länge sedan jag frös så mycket. Mina ben skakade, kände inte mina fötter eller fingrar, jeansen gjorde ont på min hud osv.. Nej fyfan! Så jag blir hemma idag. Ska ta en dusch nu också, skönt. Det behövs! Fortfarande kall.. 

Men iallafall. Dålig start. Det kan bara bli bättre nu. Ikväll ska jag äta på Restaurang på Scandic Hotell. Jag älskar deras inredning där. Så jäkla mysigt! Jag kommer ihåg när jag var liten så ville jag alltid åka hissen. Ni vet den man ser över hela infra typ? :D Haha jag tyckte det var skitroligt. Och en till rolig sak var när jag och en gammal kompis skulle åka hissen (då vi skulle försöka smyga in) och vi lyckades faktiskt. Sedan stod vi och spionera så ingen skulle komma. Och när vi skulle gå in i hissen så gick det inte, för nu mera måste man ha kort för det! Hahah så det var bara att gå tillbaka och då hade dom som jobbar där sett oss och garvade åt oss. Det värsta är att det här var för ungefär ett år sedan, hahaha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0