Kom nu sommaren!



Nu är världens bästa städerska här! Hon är så sjukt duktig. Hela huset blir så jäkla fint! Ska snart gå och göra lite tee och kolla på Andra Avenyn. Har verkligen bara tagit det lugnt idag. Sovit, suttit vid datorn, kollat på tv, ätit lite osv! Har inte behövt springa till toan sen imorse iallafall. Skönt det!

Ska sätta mig ner och plugga lite sen också! Det är ett måste. Men kanske ska vänta tills Chrippa kommer, så han kan hjälpa mig! Han är duktigare än mig på matte, så älskling jag behöver dig!

Usch kollade just ut genom fönstret.. När ska denna snö försvinna?! Jag vill ha sommar nu, nu nu! En sak jag verkligen ser fram emot är att vi får sommarlov den 30 Maj. SKÖNT! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0