Hemma hos familjen Eklund

Nu har jag precis ätit! Det blev fläskfile med pommes och beanessås. Så himla gott! Nu sitter Chrippa och Anette och kollar på Hockey här medan jag skriver blogg och pratar med Anna på msn om imorgon då vi ska vara med i Radio i skolan. Batteriet kommer snart dö, så jag måste skynda lite!

Åkte hit runt 5. Chrippas mamma kom och hämta oss, så då slapp vi åka buss iallafall! Åh juste.. Vet ni vad jag gjorde idag? Jag skulle stänga igen skåpet, så klämde jag mitt finger och det gjorde så jävla ont! Fan va det gjorde ont. Sen när jag skulle gå in i mitt rum, slår jag min fot rakt in i soffan. Jäklar vilken otur jag kan ha ibland asså. Stackars finger och min lilla tå..

Nu ska jag snacka med om Anna om imorgon. Skriver mer sen. Sitter just nu på Chrippas dator, så har inga bilder eller något..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0