Fyfan för sånt här..




Godmorgon fina människor!
Jag vaknade för nästan tre timmar sedan, men bestämde mig att inte gå till skolan idag. Jag var jättepigg när jag vaknade och gick upp direkt typ. Men efter ett tag när jag hade ätit frukost så kom allt upp igen så det var bara att springa till toan. Jag är inte magsjuk eller något. Ska ta hela den historien snart.
Det var jättemysigt igår iallafall. Mamma kom hem runt sju, så vi åkte ner till Thaihouse och åt istället. Dom ville hellre äta där, så jag gick med på det även fast det inte riktigt är min favoritmat. Sist jag åt där med kompisar, så sa jag att jag aldrig mer skulle äta där igen. Men igår tänkte jag att jag kunde ge maten en ny chans! Jag beställde in fyra rätters och en efterrätt. Jag åt lite, men inte alls mycket eftersom jag fick så jävla ont i magen. Tog friterad kyckling och åt det istället. Men magen blev bara sämre och sämre.. Tillslut mådde jag jättedåligt.
Vi åkte hem och då var det bara att springa till toan och spendera kvällen ett tag där. Usch fyfan.. Sen kändes det lite bättre iallafall. Men efter bara en kvart blev jag illamående igen. Jävla Thaimat/Kinamat asså. Aldrig mer! Det lovar jag er.
Men det var iallafall mysigt i början. Det var jag, mamma, pappa, Andreas och Älskling! :D Vi satt och skrattade och pratade massa. Och en sak som var rolig, var att när dom hade översätt allting själva i deras meny så hade dom använt lite stavfel.. Eller ganska mycket. Typ som ("Deep duck" = Djup anka = friterad anka) , det låter ju hel knasigt, hahaha. Nej usch va dum jag är! Ett stort plus iallafall är att personalen där är så himla trevliga! Och där behövde man inte sitta och vänta på maten i en halvtimme liksom, utan man fick den typ direkt.
Iallafall. Idag hade jag tänkt plugga! Matteprov, Sitta i radio och prov på det imorgon! Härligt! Fast det där med att man ska vara med i Radio, verkar ju skitkul! Min grupp ska sitta och prata om sommaren. Snacka om att jag kommer få sommarkänslor! :D Hoppas bara att jag mår bra tills imorgon.. För hur länge kan man må dåligt över något man ätit..? Aja. Får hålla tummarna helt enkelt! Tänk att snart är det sommarlov (!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0