Jobbig dag, kan bara bli bättre nu.



Haha söt pojkvän som bloggar åt mig när jag inte hunnit! ♥ Iallafall, kom hem för en stund sen, gjorde ordning två mackor och gick in på mitt rum för snart ska jag kolla på Andra avenyn. Hann ju inte göra det igår :( Hade fullt upp med mitt jäkla mediakunskaps prov som jag hade idag. Men det gick hur bra som helst! Sen fick jag reda på mitt Matteprov där jag fick G! Skulle bara göra repeteringar på några få uppgifter, så det känns skönt!

Det jag ska göra klart på lovet är,
♣ Plugga på Matte - Procent.
♣ Göra bok analys i Svenskan.
♣ Skiva citatdagbok om boken jag läser.
♣ Plugga på Mediakunskaps provet.

Det blir en del nu, men eftersom jag & Anna får lov imorgon och dom i Väsby och på andra ställen får lov veckan efter, så får mitt lov helt enkelt gå ut och att plugga och umgås med min fina vän Anna! Massa filmkvällar och bara ta det lugnt.. Men fasiken vad avundsjuk jag kommer bli sen när Väsby får lov. När någon ringer och frågar - "ska du med dit osv" .. "Nej men jag ska sova nu . Jag har ju inte lov (!!!) " Menmen. Skulle faktiskt inte klara av en enda vecka till i skolan just nu. Måste få en paus.. Just nu när skolan D Ö D på mig.

Ringde mamma när jag var påväg hem och ikväll ser det ut som det blir Kyckligfilé med kroketter & Beasås. Gott som satan! Någonting som gör mig glad iallafall. Och att min älskling kommer hit sen såklart och får mig på bättre humör! Nu ska jag kolla på mitt älskade favorit program.. ANDRA AVENYN! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0