Hungrig.



Tjafan! Kom precis hem från Anna. Idag har hon och jag varit och tränat på Medley, vilket var askul. Snart skaffar jag kort där också! Vi badade även i äventyrsbadet, haha. Ett sexåring lärde oss hur man åkte pingvinen ner för rutchkanan. En gubbe satt i bubbelbadet med mig och Anna och glodde som fasiken. Ja vad hände mer? Vi skrattade en massa och hade så grymt kul! Efter det drog vi en snabbis till Centrum. Anna köpte subway och jag beställde tid hos frisören. Ska nämligen klippa mig imorgon, få bort allt det slitna. Skönt!

Ikväll ska jag sova hos älskling! Känns som det var jättelänge sen vi gjorde det, så det ska bli mysigt! ♥ Nu ska jag väl snart äta antar jag. Det blir kycklingfilée med pommes och bea! Mums. Fast inte lika gott utan Cola. Vad ska man dricka till den maten liksom? Mjölk? Ne blä.. Det passar inte till! Kanske kan få pappa att åka ner och handla..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0