Nu börjar jag igen!


Bilden har inget med inlägget att göra, förutom att jag knappt kan bärga mig till sommarn kommer! 

Hejsan! Tack vare min fina vän Miriam så fixade hon bloggen åt mig. Så nu ska jag börja blogga på riktigt igen. Det ska faktiskt bli roligt! Just nu sitter jag och älskling och äter Crostini. Jättegott! Plus så dricker vi cola till. Mys! Familjen Gidén är här. Vi ska äta förrätt, varmrätt och efterrätt. Toast skagen. Kyckling med potatisgratäng och Marängtårta med blåbär och hallon! Jag längtar tills vi ska äta. 

Klockan 8 börjar melodifestivalen, så det ska jag se iallfall! Det blir förmodligen hemma hos älskling. Sen sover jag över där. Vet ni vilka som ska vara med i programmet ? Den enda jag vet som kommer vara med, är Danny Saucedo. Undra om han kommer vara bra. Men det tror jag nog! 

Snart ska jag börja fixa mig. Sitter just nu i mjukisbyxor och en tröja. Lite mys sådär när jag ändå bara städat hela dagen. Nu är mitt rum jättefräsht och fint. Jag måste bara få tid till att fixa garderoben också. Eller tid och tid. Ork kanske, haha. Lilla sötnosen Tilda sitter och kollar på Lotta på Bråkmakagatan här bredvid mig. Hon är så gullig! Och jag är väldigt knäpp.. Helt plöstligen säger jag: 
- Men vi har ju ingen juuulgran (låter som Lotta) . 
Både mamma och Tina kollar på mig. 
- Chilla, dom sa det på filmen. 
- Vi trodde du hade slagit i skallen eller något..

Haha nej men shysst liksom! Jaja. Nu ska jag hämta lite cola och pussa på mig babe! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0