Godmorgon!

Godmorgon.. Eller godmiddag? Vi vaknade bara för en liten stund sen (!!!) Helt sjukt. Snart ska vi duscha, sen bädda ner oss i sängen och kolla på film och äta popcorn. Mysigt! Idag ska jag vara med Anna. Ska bli roligt eftersom jag inte träffat den tjejen enda sen nyår. Så det är väl mina planer för dagen! 

Filmen som jag kollade på igår, ni vet "Chloe" , den sög. Det stod att genre var thriller, vilket den verkligen inte var. Den var varken spännande, rolig eller läskigt. Nej jag vet inte vad jag ska säga om denna film mer än att den totalt sög så den kan jag verkligen inte rekomendera för er! 



Det var väl det jag hade att säga. Uppdaterar senare. Nu blir det mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0