Kvällen drar sig mot slutet

Nu ska jag och älskling lägga oss i sängen och se på Andra avenyn, bästa! Jag seriöst avgudar det programmet. Skulle bli så lycklig om det kom ut en till säsong av det. Som ni ser så har jag gjort om min header? Vad tyckte ni? Det enda jag skulle behöva fråga er är hur man flyttar in texten (som ni ser så har jag råkat göra någoting som gör att inläggen hamnar åt vänster) . Vet inte hur man får tillbaka det, så ni är bäst om ni hjälper mig med det! Iallafall, imorgon är det skola för min del. Ingen aning om när jag ska ta bussen, men det ska jag kolla upp snart.
Godnatt med er. Sov så gott och dröm vackert. Juste, nu när jag tog upp drömmar, måste jag berätta för er om min dröm idag. Men det får ni veta imorgon för nu ska jag krypa ner bredvid mitt hjärta och bara mysa och se på bästa programmet med bästa pojkvännen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0