MIN DAG EXAKT


Puss på dig hjärtat. Jag är så glad för din skull!

Ledsen att jag inte uppdaterat något idag, men jag har haft fullt upp kan man väl säga. För det första vaknade vi väldigt sent och för det andra har jag inte hunnit. Direkt när vi gick upp från sängen (vilket var halv 3) så hade mamma redan kommit hem från jobbet så vi åt lite frukost/lunch. Sen fixade vi oss och drog direkt hem till Linneas pappa där även Martin var.

Vi gick och hyrde film - Robin Hood. Men såg knappt klart på hela. Vi satt och pratade istället. Sen drog Chrippa ut med sina kompisar en stund, sen kom han tillbaks igen. Då var det väl nästan dags att åka så vi mötte upp Kim lite snabbt och pratade med honom och nu sitter jag här hemma hos min älskling. Vi ska sova här! Mysigt. Han håller just nu på laddar ner filmer. Vi ska ha Narnia maraton, hihi. Var så länge sen jag såg dom!

Sen imorgon så ska vi upp tidigt och äta frukost med hans familj, så det gäller att somna snart om vi ska orka upp imorgon, haha. Oj klockan är redan 2 snart.. Herregud va tiden går snabbt. Men nu ska jag be min sötnos komma hit och pussa på mig. Han ser så söt ut framför datorn. Helt inne. Åååh min finaste älskling. Så snygg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0