Slut på jullovet. Nu börjar skolan

Japp. Så var det skola igen. Både jag och Anna är helt deppiga.. Schemat suger. Livet suger. Usch, sen fick jag reda på att man inte kan byta skola, så nu har man inte den chansen längre. Kul. Nej fyfan, jag orkar inte. Sen får vi sportlov veckan innan alla i Väsby! Thats sucks. Och jag orkar inte kämpa heller. Skitsamma.

Jag längtar efter Chrippa. Jag vill hem och lägga mig i sängen med honom och kolla på Andra Avenyn. Han sov ju hos mig inatt, vilket var jättemysigt som alltid. Förutom att jag somnade inte fören klockan 5 typ när jag skulle upp kvart i sex. Härligt! Så jag var gaaanska trött imorse när jag vaknade. Helt förstörd. Men jag tog mig till skolan iallafall. Slutar halv 2 idag, så det är väl lite skönt iallafall.

Nu måste jag jobba. Vi hörs!



Usch. Fick ångest nu när jag ändrade Kategori till Vardag istället för Ledighet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0