Torsdag idag då


Jag saknar dig, min lilla gräshoppa!

Vaknade väldigt sent imorse också
och hade världens jävla mensvärk. Det gjorde så sjukt ont.. Klarade inte ens att gå upp för sängen. Synd bara att en viss kille inte trodde mig tills mamma ringde och var lite orolig eftersom hon vet hur jobbiga mina värkar är. Kanske något jag måste kolla upp.

Annars har det väl inte hänt så mycket idag. Ätit god middag och kollat på bröderna Karlsson allihopa. Riktigt mysigt! Nu ska vi bara åka hem till mig och hämta mina ppiller, sen till älskling igen och umgås med hans familj och så. Ikväll blir det nog Narnia maraton igen. Hann bara kolla klart på första filmen, sen somnade jag..

Just nu duschar pojken, så direkt när han är klar, åker vi! Jag lovar att jag ska skriva senare igen. Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0