2010 till 2011

Idag är det Måndag. Den tredje Tvåtusenelva. Visst känns det som 2010 gick väldigt snabbt, men ändå så hände det ganska mycket som har fått mig att bli den jag är idag. I slutet förändrades en bra sak som fått mig att må bättre. Och det var när Christoffer kom in i mitt liv. Snart har vi två månader tillsammans och jag är så lycklig att jag har honom. Jag har även kommit närmare mina vänner som jag känt sen jag gick i Breddenskolan. Sen finns det såklart saker man har velat ändrat på, men man lär sig av sina misstag ellerhur?

Mitt nyår var helgrymt. Jag drog till Miriam rätt tidigt eftersom jag var klar. Hennes mamma hjälpte mig att sätta på mina lösögonfransar. Det blev riktigt bra faktiskt! Första gången jag testade att ha det! Klockan 19.00 kom Anna och Hanna. Vi började tagga till riktigt ordentligt och hade riktigt jäkla mysigt.

När vi hade ätit förätt, varmrätt och efterrätt så var det dags att dra vidare. Vi drog hem till Felix, vilket jag tyckte va ett bra alternativ för jag hade så himla roligt! Jag träffade en massa vänner som jag inte hade sett på länge! Vi dansade, sjöng och hade det så jävla awsome. Runt 3 åkte jag och älskling till Donken och han bjöd mig på Chicken Nuggets. Bästa! Sen drog vi hem och sov hos honom.


Det blev faktiskt väldigt lyckat. När klockan slog 12 var vi hos Chrippa en stund och firade lite med hans familj, vilket var hur trevligt som helst. Jag fick hälsa på hans grannar och så! Det var en tjej där som var äldre än mig som kom fram och sa att hon hade tjukikat på mina bilder på Facebook och sa att jag var jättesöt. Sånt blir man så glad av! 

Mitt nyår i bilder..









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0