Wallander



Just nu sitter jag hemma hos älskling och kollar på Wallander med hans familj. Vi ska snart äta och det ska bli jättegod mat. Idag har jag bara varit i skolan. Det gick bra! Jag hade Tv&Radio för första gången. Vi började nämligen med det idag, vilket var superkul. Efter det hade vi lunch. Det blev pannkakor idag. Så himla gott! Och det sjuka var att både jag och Anna nämde det innan maten och så blev de det! Vi blev asglada, haha. Nästa lektion var Matte, då vi hade prov. Jag hade ingen aning om det, men de gick bra iallafall.

Äntligen var skoldagen slut! Då har man avklarat Onsdagen, så nu är det bara Torsdag och Fredag kvar. Skönt! Förutom att vi slutar halv 5 imorgon, men det klarar jag! På Fredag ska vi åka skridskor, haha kul ju. Sen är det äntligen helg! Nu ska jag fortsätta kolla på tvn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0