Godnatt!

Nu har jag kommit hem från bion, eller det var ett tag sen. Chrippa, Danne och Sandra kom och hämtade mig vid Väsby station. Sen gjorde vi väl inte så mycket, åkte till station och köpte cola! Så nu ska vi ladda ner någon film och bara mysa. 

Jag och Anna kollade på "Easy A" . Den var ganska överdriven men väldigt bra! Vi båda skratta en hel del, så jag måste endå säga att den är värd att se! Sen kan jag tillägga att det var några som skrattade, pratade högt och störde under hela bion, vilket var sjukt irriterande. Så det var en stort minus som gjorde att man tappa bort sig lite i filmen ibland.. Men annars var den jättebra! 

Nu ska vi gå och göra lite mackor. Och dricka cola till det! Hörs. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0