Ta mig utomlands nuuuu

Sitter med mamma, pappa och Chrippa i köket och har kollat runt lite på Fritidsresor! Jag är så jäkla sugen på att åka utomlands, som typ Boracay igen eller kanske Thailand? Kollade sista minuten, då fanns det ett flyg som går till Marsa Alam för bara 998 kronor och då är man där i två veckor så jag var tvungen och kolla på bilder hur det såg ut och det var faktiskt riktigt fint!
Visst såg det härligt ut? Flyget går imorgon klockan 07.00! Fan vad jag skulle bli överlycklig om jag vann på lotto exakt just nu.. Då skulle jag inte banga en sekund på att åka dit. Fan va skönt! Får nog ta och drömma mig bort lite istället.. 

Övergå till verkligheten. Jag sitter och dricker cola, äter godis och chips! Underbart det också. Imorse mådde jag åt helvete, världens jäkla mensvärk så jag kunde inte följa med och gratta min älskade kusin som fyller 18 idag! Grattis igen snuttan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0