UT MED BÅTEN!!!!!

Underbart väder idag, ellerhur? Jag har suttit ute en stund, sen tröttnade jag, haha. Ibland orkar jag bara inte. Pratat med mamma och pappa har jag också gjort en del idag. Det är nämligen så att jag och min älskling ska ut till båten idag. Det kommer bli så himla skönt! Jag har även målat tånaglarna, skrivit upp lite grejer jag vill ha tills på Måndag då jag och mammi ska shoppa och även beställt tid hos frisören. 3 grejer avklarat, cheeeck!
Mamma berättade att hon hade badat idag också, och då måste det ju vara jäkligt skönt där ute i skärgården. Jag menar, när min mamma badar då måste temperaturen vara minst 30, haha omöjligt. Eller har hon kanske bara fått något knäpp i huvudet?! Hahaha. Nu väntar jag bara på Christoffer som ska komma snart. Jag har redan packat klart, frågan är hur långt tid det kommer ta för honom.. Sen ska vi åka och handla lite grejer tills ikväll. Mysigt värre. Vi åker nog till sandön, och där finns det bastu! Första gången älskling följer med till båten. Kommer bli så himla braaaa! Hörs på söndag. Tar med mig systemkameran! Ha det så bra i värmeeen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0