Dags att sova

Nejfan, nu orkar jag inte vara vaken längre! Väntar på att min pojkvän ska ringa mig. Ska lägga mig i sängen nu och kolla på film. Antingen blir det "Love and other drogs" eller "The silent house" , den första är en kärlekfilm och den andra är en skräckfilm. Tror det blir den första.. Kommer aldrig kunna somna inatt annars. Får vänta tills baby kommer hem, så får han ligga nära och hålla om mig.. Som alltid. Älskar närhet! Men bara hans. Saknar hans lukt, saknar hela han.. Även fast jag träffade honom i Söndags, hehe. Men ändå så kan jag inte låta bli att längta.. Sakna hans mjuka läppar och hela han. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0