Det blir grillat ikväll. Jag är överlycklig!



Ska jag berätta en sak som ni troligen inte visste om? Jag har skomakartumme eller vad det heter, hahaha. Men det jag skulle komma fram till: Den här ska jag smörja in mig med efter duschen! Den borde vara förbjuden för hur gott den luktar. Eller va? Det borde den inte alls vara. ÄLSKA!

Nu blir det raka vägen till duschen med CHRISTOFFER EKLUND! Ska bli skönt att duscha.. Men först måste jag sätta plast för "oprationstället" haha, visste inte riktigt vad jag skulle kalla det. Jag kan ju inte säga blindtarmen, för den har jag ju inte kvar..! Tack och lov för det. Inga problem med den i framtiden iallafall. Naajs! Men iallafall. Efter duschen ska jag faktiskt sminka mig som jag inte gjort på väldigt länge nu! Sen blir det hem till familjen Eklund för att äta grillat. Det ser jag fram emot! Imorgon blir det skola, hoppas jag på. Håller på dör av rastlöshet. Men på sättochvis förstår jag inte hur jag tänker. Kan ju inte ens gå långa sträckor än.. Haha! Nej men grejen är såhär. Jag måste prata med min handledare för jag förstår inte ett piss av valen vi ska välja nu till tvåan.. Så här lite panik över det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0