En härlig torsdag helt enkelt.



Kanske pannkakor till lunch idag igen..? Det är ju så himla gott, och så himla enkelt!

Det är fint väder ute!
Jag har precis fått i mig lite frukost - Två mackor och en skål med yoghurt. Underbart! Har även ringt Syon och pratat lite med han om mina individuella val. Har lite panik över det där nämligen, men han sa att jag kunde vara lugn! Har enda tills på måndag att välja, så det är skönt! Funderar på att kanske ta en promenad idag..? :) Har inte riktigt bestämt mig än. Ser ut som det blåser en del. Idag har jag slutat med mina tabletter också, och imorgon ska jag ta bort stygnen! Äntligen! Blir av med den här skiten. Det som känns skönt är att jag kommer aldrig ha problem med blindtarmen något mer iallafall. Det är borta nu! Jag är också stolt över en sak jag har gjort, wiiie! Men det får förbli min hemlighet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0