Fick mitt kontantkort idag!

Tog lite längre tid än vad jag trodde jag skulle orka. Men gjort klart tre grejer nu + skickat in det till min svenskalärare, så det känns otroligt skönt! Ska fortsätta lite till snart. Behövde bara en liten paus :) Har druckit världens godaste teé också. Det ska jag tipsa er om senare, så kolla in bloggen ikväll! Har även ringt till comviq och pratat med dom om mitt kontantkort som kom idag! Läste på deras hemsida "Just nu får du som skaffar Comviq kontantkort 100kr att ringa för, och tar du dessutom med dig ditt gamla nummer får du inte mindre än 300kr." Så ringde dom och frågade lite angående det! Det är inte mycket pengar som kommer gå åt mobilräkningen nu asså och eftersom pappa jobbar på Tele2, så kanske han kan fixa lite bonus åt mig. Great!

Läs här:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0