Fint väder, jag är glad!



Kan ni tänka er att jag sett precis ut sådär? Och vilken förändring från då och nu va? Jag har ju blivit riktigt snygg, hehe. Om man får säga det själv!

Godmorgon! Vaknade för ungefär en timme sen.
Fint väder är det ute iallafall. Skönt! Hoppas det håller kvar sig nu, vill inte ha mer snö. Har även kollat lite på gamla bilder, fasiken va roligt det är och för typ varje bild "hur kunde jag se ut sådär..?" , "varför gjorde jag så?" haha lite roligt faktiskt och se hur mycket man har förändrats sen 2007. Hm.. Vad ska man göra idag då? Måste erkänna att jag blir riktigt lat när jag är hemma själv (okej annars också) . Men det jag vet är att jag har en massa plugg framför mig, vilket känns sådär men måste göras! Nu ska jag dricka teé, hörs sen. 

Juste. Gissa vilken film jag såg igår..? Skräckfilmen. Helt själv. Hur vågade jag? Haha nej men den var mer obehaglig. Den höll på i typ 45 minuter, hände inte så mycket mer än att pappan gick upp på vinden och dog. Dottern skrek och skulle också kolla var det fanns på övervåningen. Fast jag måste erkänna att jag hoppade till någongång.. I slutet förstod av filmen började man förstå allt. Usch va hemskt.. Plus att filmen var baserad på sann historia. Var lite läskigt när jag skulle stänga ner datorn och somna. Inbillade mig att jag såg "det" framför mig. Men tillslut somnade jag. Men nu har jag intalat mig själv att aldrig mer kolla på en skräckfilm själv mitt i natten. Haha. Någonting som är bra, är att min pojke kommer hem imorgon! Woho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0