Frukost time!

Strålande sol ute! Synd bara att det snöade igår kväll.. Annars hade det nog vart väldigt väldigt varmt och skönt! Idag har jag lite saker jag måste göra, blandannat ta tag i plugget! Jag måste också göra mina individuella val som ska vara inne idag. Måste ringa runt till lärare osv. Så det får jag inte glömma! Just nu sitter jag och äter frukost. Två mackor och juice. Gott! Funderar på om jag ska gå ut och gå en liten sväng idag! Inte alls långt, utan just bara för att det är skönt att komma ut och röra på sig! Åh om det inte hade börjat snöa, så kanske man hade kunnat suttit ute..! Så typiskt det där. Menmen. Bara tänka positivt! Sommaren är ju förfan påvåg!! Wiiie!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0