Humöret på topp!

Chris Brown - Yeah 3x spelas högt här hemma i högtalarna! Mamma och pappa är ute och fixar trädgården, dörren står på glänt och allt känns bara så himla bra! Snart ska vi göra våfflor. Vi ska bara vänta på min bebis som är i centrum just nu! Jag har även varit ute och gått en liten stund med m & p. Otroligt skönt!! Tog några bilder, men kom på mig själv: Det finns verkligen inget roligt att fota! Väntar bara på att sommaren ska komma nu. Fyfan va uuuuunderbart!

Hugo (min söta kusin) och Richard (min mosters man, söt han också!) får stå för bild i detta inlägg just för att jag tyckte det passa så bra!! Sommarn är påväg, grillningen med! Gimmefive!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0