Jag behöver en förändring snart!

Känner att jag vill göra en förändring. Har inte ni också känt så någongång? Typ färga håret, göra om rummet eller köpa massa nya kläder? Det kan vara vad som helst. Man vill bara göra någon sorts förändring. Det som jag ska fixa härnäst är att prata med min moster om hon kan göra akrylnaglar, sedan ska jag beställa tid hos frisören. Jag måste få bort min utväxt nu! Är så trött på den och har haft den väldigt länge nu bara för att mitt hår ska vila. Frågan är, vad vill jag göra med det? Jag har tänkt göra ljusbruna slingor, också tänkt på att göra ännu mer blonda slingor i mitt hår. Men det lutar mot det första. Tänk liksom va snyggt sen i sommar! Självlockigt blondt hår med ljusbruna slingor! Fyfan va snyggt! Så får det nog bli! 

Dom här var rätt balla faktiskt! Hade ungefär såna naglar förut, så kanske blir tråkigt med likadana igen. Haha men såklart ska det vara rosa. Äsch, man behöver ju inte bestämma sig än.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0