Love and other drogs.



Sådär ja!
Lägger in bilder från idag imorgon istället. Varför jag inte har gjort det ikväll är för att min älskling kom hem idag ju, så har legat och myst med honom hela kvällen och nu sover han som en stock här bredvid mig. Så mysigt att han är hemma igen! Sitter och håller på med en grej, ett bildspel typ. Ni får se när det är klart! :D Jag ska också sova snart. En ny dag imorgon också. Det är gaaalet varmt i mitt rum också.. Funderar nästan på att sätta på fläkten. Ska iallafall kolla på film innan jag somnar - Love and other drogs. Berättar imorgon vad jag tyckte om den! Godnatt fina människor. Sov så gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0