Pluggdags..

Precis ätit upp min älskade ostochskinkpaj! Skulle ärligt talat kunna leva på det! Jag har även börjat ta fram mina skolböcker.. Usch så tråkigt! Men man får tänka positivt helt enkelt, annars kommer jag aldrig ens börja med skiten. Tänkte sätta mig i köket, göra det lite mysigt.. Tända ljus och dricka lite tee. Det hade varit perfekt om det var mörkare ute, men nu är det ju ganska ljust ute så får se om det blir någon skillnad av att tända ljus..? Men iallafall en liten mysfaktor! Så frånochmed nu ska jag plugga en timme, och sedan ta paus. Men för att det ska funka måste jag logga ut från facebook, sluta läsa bloggar och logga ut från min blogg. Hörs om en timme då! :) Önska mig lycka till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0