Snart är det dags för lunch!

Sitter här och dricker fun light strawberry! Så himla gott. Har precis duschat och idag är det första gången jag har på mig jeans sen långt tillbaka. Har inte haft jeans på snart 2 veckor.. Det är sjukt! Men min stackars mage har inte klarat av det, asså att det ska vara tajt där jag opererat :( Menmen! Nu har jag det iallafall, äntligen!! Tänkte faktiskt ge er några tips sen som jag alltid använder mig av när jag tvättar håret, jättebra tips men det delar jag av mig med senare. Nu tänkte jag fixa i köket lite, det ser hemskt ut efter jag har hållt på där. Ska även göra lunch också. Frågan är om det blir pannkakor eller om det bara blir mackor!

Bild från nyår! DAMN va snygg jag va! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0