STOCKHOLM - BÅSTAD



Sätt på kanal 4, något nytt program som börjat! Verkar vara ett humorprogram iallafall, så det är bra. Såg även att han Peter Magnusson som är huvudpersonen i "Sommaren med Göran" är med! Han är så jäkla rolig asså. Första gången jag såg filmen så asgarvade jag! Man kan se den om och om igen utan att tröttna. Hoppas denna tvserie också är lika grym! Men fan nu kan jag inte sitta här och snacka, utan nu ska jag dricka teé och äta choklad! Fasiken va gott. Mumsi! Hörs efter programmet. Alltså klockan 9. Det håller ju på i en timme! 

Ps. Ska inte till skolan imorgon. Fixar allt här hemma istället. Det blir bäst så istället för att jag ska gå runt och ha ont hela skoldagen och därefter igen. Vågar inte riskera när jag somsagt inte ens kan gå långa sträckor. Menmen. Tänkte ändå plugga imorgon, för nu har jag antagligen missat en massa.

Ps. Går även på tv4play.se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0