Tisdag idag.. Bara tre dagar kvar till helgen allihopa!




Godmorgon! Jag vaknade för en stund sen, har legat i sängen och kollat på film! Inte så bra väder idag. En typisk sådan "ligga inne och ta det lugnt" dag. Håller ni med mig? Städerskan är hos oss nu, så det är skönt! Då blir det rent och fint, härligt! Älskar när hon har varit här, hon gör så himla fint. Bäddar tillochmed min säng fint! Snart ska jag gå upp och äta lunch. Ostochskinkpaj idag också! Gott! Jag vet att jag inte uppdaterade någonting igårkväll, men mådde skitdåligt. Orkade inte ens äta middag, utan det var bara att gå och lägga sig. Det är lite bättre idag iallafall. Men mår fortfarande inte som jag brukar göra! Är hängig, trött hela tiden, ont i huvudet, sover dåligt osv. Någon som vet vad det kan bero på? Kanske stress..? Jag har ingen aning. Har iallafall drömt mardrömmar flera dagar irad nu. Det är så hemskt :( Vaknar upp helt kallsvettig..
Vad händer idag då? Själv så ska jag sätta mig med en kopp tee och plugga. Det går mycket bättre för mig att plugga, eller rättare sagt, jag tar tag i plugget då. Jag menar om ni tex. tänder ljus, dricker tee eller äter något gott. Asså gör plugget mysigare och roligare! Något mer ni kan göra är att om ni ska lämna in något som ska skrivas på word, kan ni göra så själva dokumentet ser bra ut istället för ha tråkig text och rubrik. Förstår ni hur jag menar..? Hahah, kanske blev lite krångligt för er nu. Men vi tar det kort. - Gör det roligt och mysigt medan ni pluggar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0