Vad skulle man göra utan musik?



Släckte ni ner igår på Earth our förresten? Vi försökte.. haha. Men det första jag gjorde när jag kom in i mitt rum var att tända lampan.. Haha! Men i köket hade vi tända ljus bara (fast det har vi nästan alltid ioförsig..) Äsch! Lite duktiga var vi iallafall! 

Sitter just nu och lyssnar på musik (som min kära bror klagar på) . Låten som spelas är min-sommarlåt-2010, alltså Billionaire med Travie McCoy! Fan vad jag lyssnade på den i somras, var nästan lite trött på den ett tag. Skaka rumpa var också en låt jag lyssnade på väldigt mycket! Tänker på min vän Kim Carlsson när jag hör den. Haha! Och även när jag, Matilda, Linus, Totte och Kim var på Grönan nu i somras. Blir ett väldigt tjat om sommaren, haha men antar att det bara är positivt! Jag är nog inte ensam om att längta så mycket! 

Men iallafall. Pappa och mamma har precis åkt iväg till landet, så nu är det bara jag, Andreas och älskling här hemma. Får se vad vi ska göra. Dom ska spela fifa tror jag, så då tänkte jag att man kunde ta en dusch och fräscha till sig lite. Sen ska jag få med mig bebi till sängen och bara mysa! Han åker ju till Åre ikväll och ska vara borta enda tills på torsdag! Saknaden hos mig kommer vara stoooor.. Men ibland kan det vara bra att längta, speciellt för oss. Eftersom vi är med varandra jämt. Men jag klagar inte! Tycker det är skönt. Jag är så sällskapsjuk, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0