Jag vet vad jag önskar mig redan!

Om fyra månader exakt fyller jag år och jag vet redan nu en sak som jag vill ha! Ett Mineral smink kit, där allt finns som man behöver. Både foundation, puder, rouge, borstar osv.. Skulle vara perfekt! Nu till våren/sommaren vill man inte använda så mycket smink, då passar det ju att bara ta lite puder i ansiktet och ett plus, det är ju mineraler. Alltså sägs det att sminket är skonsamt och vårdande för huden! Det täpper heller inte igen porerna, så det är ju superbra isåfall! Sen ser det jämt ut.. Det negativa som jag har hört med mineralsmink är att man lätt kan bli torr, så man måste smörja in sig noga innan! Ett litet tips bara till er som använder de! 

En sminkblogg jag läser hade använt mineralfoundation. Man ser ju verkligen skillnad! Det ser jättejämt ut, sen ska man ju inte gå på alla bilder men man ser ju på ett ungefär hur det blir liksom! Tryck här så kommer du till hennes inlägget, samt vad hon använde för märke osv.

DSCF3937DSCF3943

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0