Vad händer en onsdagskväll..?



Jag får för mig att det är Torsdag idag, men det är det ju inte. Det är O n s d a g .. Skrev torsdag i rubriken först
!

Sitter framför datorn nu igen, helt proppmätt.. Haha! Har precis gjort mina individuella val också, fan va svårt det är! Men ska ringa Syon imorgon och höra lite med honom. Tror ändå det kommer bli ganska bra iallafall. Okej tillbaka till maten. Mamma & pappa hade även köpt Beasås till (som ni kanske såg på bilderna) , men den var inte alls lika god, så jag sket i den. Värt att testa men njae, nog aldrig mer igen! Smakade lite konstigt.. Vitlöksås forlife! Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa min älskade Veckorevyn. Hörs sen! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0