Sådärja.



Okej, nu har jag kommit på mitt lösen.. haha! Grym jag är.. Att jag inte kom på det tidigare?! Men bara för det tänker jag inte börja skriva som jag gjorde förut, utan skriva då jag känner för det. Har även funderat på att sätta lösenord på bloggen, eftersom den här bloggen ska jag skriva ut allt jag vill skriva om, inte behöva känna mig begränsad om ni förstår vad jag menar? Får se hur det blir!

Sitter i skolan nu iallafall och väntar på att få äta lunch. Min vän Erica sitter här bredvid mig också, båda är helt inne i sitt.. haha. Men snaaart är det lunch, ashungrig! Har även lånat en bok på bibliotkeket, hahaha inte typiskt mig. Menmen, den verkade bra och någongång måste man ju läsa! Hade även matteprov nu på morgonen och det gick väl bra. Frågade läraren om jag fick godkänt, och det fick jag! Superbra! (Jag och mattematik går inte så bra ihop) Slutar halv 5 idag också, vilket man kan tycka är drygt. Men det har gått snabbt änså länge iallafall. Missade tåget imorse också, det var inte så himla kul! Aja.. Nu ska vi gå och käka! Heiii.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0